نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکترای رفتار حرکتی، گرایش یادگیری حرکتی، دانشگاه فردوسی مشهد، ایران.
2 دکترای تخصصی رفتار حرکتی، دانشگاه فردوسی مشهد، رئیس دانشکده علوم ورزشی
3 3. استادیار، دکترای تخصصی فیزیولوژی ورزش، تربیت بدنی ،دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خرم آباد، گروه تربیت بدنی،0916616983، hasanvand121@gmail.com
چکیده
کلیدواژهها
1. نیک طلب، ع. و سالاری، ع.(1385) بررسی مقایسه ای تاثیر تمرینات ذهنی و فیزیکی بر تعادل ایستا: از دیدگاه ارتوپدی. دانشگاه علوم پزشکی کرمان. صص: 179-170.
2. رستمی حاجی آبادی،م. رهنما، ن. خیام باشی، خ. .سهرابی، م. بمبئی چی،ع. و پذیرا، پ. (1391) تاثیر تصویر سازی هدایت شده بردامنه حرکتی و حس عمقی ورزشکاران مرد مبتلا به آسیب های زانو. فصلنامه المپیک. صص: 58–41
3. سهرابی دهاقانی، منصوره ، مرادی نورآبادی، محمد ، خلجی، حسن.(1393). ارتباط بین قابلیت تصویرسازی ذهنی با حس حرکت دختران ورزشکار و غیرورزشکار در دوران رشد. هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزش، اسفند 1393
4. مرادی نورآبادی محمد (1392). ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفقیت ورزشی با حس حرکت در دانشجویان مرد 11-25سال. پایان نامه کارشناسی ارشد رفتار حرکتی. اراک. دانشگاه اراک.
5. مرادی نورآبادی محمد، خلجی، حسن. بهرامی علیرضا (1395) دستگاه هماهنگی دودستی حس حرکت ( تنظیم زاویه آرنج و مچ دست). اولین ایده بازار و اختراعات فراوانی و تجهیزات فناوری. پژوهشگاه تربیت بدنی.
7. نوربخش، پریوش. مزارعی. ابراهیم، (1385). مقایسۀ انگیزش شرکت دانش آموزان و دانشجویان پسر ورزشکار در فعالیتهای ورزشی و رابطۀ آن با هدفگرایی ورزشی آنان، فصلنامه المپیک، سال چهاردهم-شماره2(پیاپی34).
disrupts motor imagery: an experimental study. Physiotherapy. 53(1):41-45.