نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی، مدیریت بازاریابی در ورزش، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران.
2 دانشجوی کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور واحد الشتر. کارشناس منابع انسانی شرکت نفت پارش.
3 کارشناسی ارشد، گروه بیومکانیک ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان: ایران. مدرس تربیت بدنی و
4 دانشجوی دکتری، گروه مدیریت ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه مازندران، مازندران: ایران.
چکیده
کلیدواژهها